Alla inlägg under november 2014

Av Maria Klasson - 24 november 2014 19:18

Det finns ett par saker som jag undvikit att berätta om mig själv eftersom det skulle kunna få er att ifrågasätta min mentala status. En av dem är att jag fuldansar konstant i mitt huvud när jag sitter i bilkö. Men idag när jag fuldansade hej vilt till Chandelier vid rödlyset utanför Huddingehallen slog det mig att om man kan ha poledance och annat konstigt som träningsform borde ju rimligtvis också fuldans kunna bli det nya hypade sättet att bränna kalorier. Ju mer jag tänker på det desto mer logiskt framstår det. De flesta av oss måste ju kämpa för att dansa graciöst och snyggt. För det allra flesta är fuldans ett naturligt sätt att hantera rytmer av alla de slag, vi har så att säga en naturlig fallenhet för den konstformen. Tänk vad mycket roligare skitgråa november skulle bli med lite fuldans. Undrar vilken gymkedja jag ska pitcha idén till?

Av Maria Klasson - 9 november 2014 22:01

Jag är fullkomligt övertyg om att det är fullt normalt att gå runt med en burk bearnaisesås i handväskan. Det måste det vara eftersom jag gjort det denna eftermiddag. Precis när jag lyckats övertyga mig själv om denna sanning öppnar dottern toadörren "wow, tre av mina bajskorvar såg ut som hjärtan!"

Japp, precis som alla andra...typ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är nybliven 3 barns mamma med en autistisk dotter, en magknipsbebis och en femåring som redan börjar tycka att mamma inte fattar något. Den här bloggen handlar om min stundtals kaotiska vardag, det som är och ibland det som h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards