Direktlänk till inlägg 6 augusti 2014

Hej vardag!

Av Maria Klasson - 6 augusti 2014 21:05

Började jobba idag, men med en liten mjukstart:jobba hemifrån. Eller började jobba fysiskt ska vi väl säga. Psykiskt ligger jag fortfarande i semesterkoma känns det som...

Så nu är det rättning i leden, vardag med falukorv istället för oxfilé, högt blodtryck, förkylningar och handsprit. Halv hjärtinfarkt varje morgon, galonisjävlar, ridskola, simskola och ordinär skola. Fredagsmys, kalasinbjudningar och hålla i små damers handväskor på diskot.

Välkommen kära vardag. Om det inte vore för dig skulle jag snart anta barbapapa form!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Klasson - 7 mars 2015 16:36

Killen i kassan på Systembolaget: ursäkta kan jag få besvära dig om att få se din legitimation? Jag(lite för ivrigt): Absolut! Killen i kassan: HELVETE vad gammal du är!!!!! Jag: nu tycker jag att vi säger välbevarad.... Killen i kassan:Ja precis...

Av Maria Klasson - 1 december 2014 22:22


Olle har missuppfattat det här med julen, han jobbar intensivare än någonsin på sin "stygglista". Idag försökte han öppna alla "paketar" i kalendern ungefär 1000 ggr efter att han insåg att det gömde sig roligheter inuti. Än värre var att han fick sm...

Av Maria Klasson - 24 november 2014 19:18


Det finns ett par saker som jag undvikit att berätta om mig själv eftersom det skulle kunna få er att ifrågasätta min mentala status. En av dem är att jag fuldansar konstant i mitt huvud när jag sitter i bilkö. Men idag när jag fuldansade hej vilt ti...

Av Maria Klasson - 9 november 2014 22:01

Jag är fullkomligt övertyg om att det är fullt normalt att gå runt med en burk bearnaisesås i handväskan. Det måste det vara eftersom jag gjort det denna eftermiddag. Precis när jag lyckats övertyga mig själv om denna sanning öppnar dottern toadörren...

Av Maria Klasson - 23 oktober 2014 22:51


Vi måste snacka lite - du och jag. Det känns som att vi har glidit ifrån varandra lite på senare tid. Vi tillbringar allt mindre tid med varandra. Det känns som att något (läs någon), försöker att komma emellan oss två. Vi måste verkligen jobba ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är nybliven 3 barns mamma med en autistisk dotter, en magknipsbebis och en femåring som redan börjar tycka att mamma inte fattar något. Den här bloggen handlar om min stundtals kaotiska vardag, det som är och ibland det som h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards